Міла Йовович зізналась, що страждання українців розбивають їй серце (ВІДЕО)

Міла Йовович зізналась, що страждання українців розбивають їй серце
Голлівудська актриса українського походження Міла Йовович розповіла Каті Осадчій, що підтримує Україну і хоче зустрітися з жителями нашої країни.
Голлівудська актриса підтримує Україну
40-річна Міла Йовович стала героїнею програми Світське життя (канал 1+1). Осадча зустрілася з голлівудською актрисою на благодійному балу Love Ball Наталії Водянової в Парижі, Франція.
Під час бесіди з ведучою Міла зазначила, що близько до серця сприймає все те, що зараз відбувається в Україні. До того ж Йовович готова допомогти рідній країні, незважаючи на те, що тут її родичі більше не живуть.
“Все, що відбувається в Україні, дуже близьке моєму серцю. Бачити, як мій народ страждає, бачити, як українці переживають революцію, війну – дуже важко.
Міла Йовович з Катею Осадчою
Страждання моєї країни розбиває мені серце. Звичайно, я хочу зробити все, що в моїх силах, щоб допомогти. 
У мене там рідних немає, і мені там робити нічого. Але я хотіла б приїхати лише за підтримки українських людей. Приїхати і надати людям якусь моральну підтримку“, – відверто зізналася актриса.



Джерело: УкрМедіа

Міла Йовович зізналась, що страждання українців розбивають їй серце (ВІДЕО) Міла Йовович зізналась, що страждання українців розбивають їй серце (ВІДЕО) Reviewed by Denis 55 on 19:53 Rating: 5
ВСІ ПРАВА НА МАТЕРІАЛИ РОЗМІЩЕНІ НА САЙТІ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ЗОВНІШІ ДЖЕРЕЛА НАЛЕЖАТЬ ЇХНІМ АВТОРАМ . На платформі Blogger.